Παγκοσμίως μοναδική είναι η αντιμετώπιση πολλών Ελληνικών επιχειρήσεων απέναντι στους νέους πελάτες. Τι και αν οι ειδικοί του marketing έχουν ξοδέψει άπειρες ώρες μιλώντας για την αξία του νέου πελάτη, τη συμβολή που μπορεί να έχει στην κερδοφορία μιας επιχείρησης και για την ειδική αντιμετώπιση της οποίας πρέπει να τυγχάνει. Πολλά Ελληνικά μαγαζάκια αισθάνονται το βάρος του νέου πελάτη, σαν ...βάρος! Και αν θέλει κάποιος να ζήσει σε όλο το μεγαλείο αυτή την αντιμετώπιση δεν έχει παρά να επισκεφθεί ένα κομμωτήριο για πρώτη φορά! Όσο πιο ανειδίκευτος /η, όσο πιο άπειρος/η όσο λιγότερη ζήτηση έχει από τους πελάτες, ο υπάλληλος που θα φροντίσει τον νέο πελάτη, τόσο πιο κατάλληλος! Ε ναι λοιπόν αυτή είναι η Ελληνική θεωρία. Γιατί όλοι οι υπόλοιποι είναι ή απασχολημένοι (σε άδειο μαγαζί ,άξιο απορίας πως) ή βεντέτες.
Και εκεί αρχίζει η περιπέτεια του νέου πελάτη, που με αίσθημα αλληλεγγύης ίσως , αποφάσισε να δώσει δουλειά και σε μια ακόμη επιχείρηση!
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Α (Ο τυχερός/η)
Πας να χτενίσεις τα μαλλιά σου, σου συστήνουν το κομμωτήριο γνωστοί και σου υποδεικνύουν τα ονόματα που πρέπει να ζητήσεις. Σύμφωνα με όσα πιο πάνω περιγράφηκαν είναι απασχολημένοι (σε άδειο μαγαζί!!!!) και έρχεται ένα κατά τα άλλα ευγενέστατο νεαρό παιδί να αναλάβει τον ΝΕΟ ΠΕΛΑΤΗ. Λόγω των καλών του προθέσεων, ο νεος πελάτης στάθηκε τυχερός γιατί βγήκε απο εκεί μόνο με τις παρακάτω μικρές απώλειες
1. Μια ολόκληρη ώρα χαμένη
2. Απώλεια ψυχραιμίας περιμένωντας την ταμεία να ολοκληρώσει την συνομιλία της στο τηλέφωνο
3. Άπώλεια εικόνας νοήμωνα ανθρώπου, αφού αναγκάστηκε να κυκλοφορεί με μαλλί ηλεκτρισμένο και να θυμίζει τον Ροζ Πάνθηρα που βγήκε από το πλυντήριο!
4. Και φυσικά απώλεια 40 ολόκληρων ευρώ για μια υπηρεσία που δεν ικανοποίησε αλλά δυσαρέστησε τον , τυχερό συγκριτικά με το τι θα μπορούσε να του τύχει ,πελάτη!
(Κομμωτήριο Gino, Μαρούσι)
Κατα τα άλλα το site υπερσύγχρονο και τα καταστήματα εντυπωσιακότατα! Και αυτό το λένε marketing!
Μια ευρεία θεωρία του Marketing Υπηρεσιών αναφέρει " H ποιότητα βρίσκεται στα μάτια του καταναλωτή της" αν δεν ικανοποιηθεί αυτός ποιότητα δεν υπάρχει!
Πόσο καλά θα ήταν να γνώριζαν λίγο οι επιχειρηματίες ή να παραδέχονταν οτι δεν γνωρίζουν, και να εμπιστέυονταν τους ειδικούς!
Οι περιπέτειες του νέου πελάτη συνεχίζονται......μείνετε συντονισμένοι!
Και εκεί αρχίζει η περιπέτεια του νέου πελάτη, που με αίσθημα αλληλεγγύης ίσως , αποφάσισε να δώσει δουλειά και σε μια ακόμη επιχείρηση!
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Α (Ο τυχερός/η)
Πας να χτενίσεις τα μαλλιά σου, σου συστήνουν το κομμωτήριο γνωστοί και σου υποδεικνύουν τα ονόματα που πρέπει να ζητήσεις. Σύμφωνα με όσα πιο πάνω περιγράφηκαν είναι απασχολημένοι (σε άδειο μαγαζί!!!!) και έρχεται ένα κατά τα άλλα ευγενέστατο νεαρό παιδί να αναλάβει τον ΝΕΟ ΠΕΛΑΤΗ. Λόγω των καλών του προθέσεων, ο νεος πελάτης στάθηκε τυχερός γιατί βγήκε απο εκεί μόνο με τις παρακάτω μικρές απώλειες
1. Μια ολόκληρη ώρα χαμένη
2. Απώλεια ψυχραιμίας περιμένωντας την ταμεία να ολοκληρώσει την συνομιλία της στο τηλέφωνο
3. Άπώλεια εικόνας νοήμωνα ανθρώπου, αφού αναγκάστηκε να κυκλοφορεί με μαλλί ηλεκτρισμένο και να θυμίζει τον Ροζ Πάνθηρα που βγήκε από το πλυντήριο!
4. Και φυσικά απώλεια 40 ολόκληρων ευρώ για μια υπηρεσία που δεν ικανοποίησε αλλά δυσαρέστησε τον , τυχερό συγκριτικά με το τι θα μπορούσε να του τύχει ,πελάτη!
(Κομμωτήριο Gino, Μαρούσι)
Κατα τα άλλα το site υπερσύγχρονο και τα καταστήματα εντυπωσιακότατα! Και αυτό το λένε marketing!
Μια ευρεία θεωρία του Marketing Υπηρεσιών αναφέρει " H ποιότητα βρίσκεται στα μάτια του καταναλωτή της" αν δεν ικανοποιηθεί αυτός ποιότητα δεν υπάρχει!
Πόσο καλά θα ήταν να γνώριζαν λίγο οι επιχειρηματίες ή να παραδέχονταν οτι δεν γνωρίζουν, και να εμπιστέυονταν τους ειδικούς!
Οι περιπέτειες του νέου πελάτη συνεχίζονται......μείνετε συντονισμένοι!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου