Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Την πιο ακατάλληλη πάντα στιγμή οι έλληνες έμποροι αποφασίζουν εκπτώσεις. Πριν το Πασχα και πριν τα Χριστούγεννα που αυξάνει το εισόδημα του Έλληνα είναι ακτάλληλη περίοδος για εκπτώσεις γιατί τότε είναι κατάλληλη για κερδοσκοπία (όπως άλλωστε και τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου).Οι πρακτικές της υπόλοιπης Ευρώπης (26 Δεκεμβρίου και τέλος Ιουνίου) δεν μας λένε απολύτως τίποτα γιατί εμείς ξέρουμε καλύτερα! Και φυσικά όταν τα ξέρεις όλα στην καλύτερη περίπτωση μένεις στάσιμος. Και είναι φοαβερό επίσης το γεγονός οτι πολλοί Έλληνες επιχειρηματίες επέλεξαν τελικά ακούσια την παύση της επιχείρησης τους από την προσαρμογή.
Να λοιπόν για μια ακόμη φορά που αποδεικνύεται οτι ο καθένας πρέπει να κάνει την δουλειά που ξέρει καλύτερα. Άραγε πόσες επιχειρήσεις θα παρέμεναν τουλάχιστον ζωντανές, αν είχαν εμπιστευτεί το marketing, την έρευνα αγοράς, την προσαρμογή της εμπορικής πολιτικής τους στα νεά δεδομένα. Με λίγα λόγια αν είχαν χειριστεί έγκαιρα την αλλαγή των συνηθειών και των αναγκών των καταναλωτών τους.
Όμως ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιο. Όσο και αν θεωρούν τον Έλληνα καταναλωτή πρόσφορο έδαφος για μπακαλοδουλειές, ξεχνάνε κάτι.Αυτή την στιγμή έχει ενεργοποιηθεί το ένστικτο της επιβίωσης, για πρώτη φορά τόσο έντονα τα τελευταία χρόνια.
Διαισθάνεται με όλες τις αισθήσεις του πλεόν το όφελος του. Και να τα αποτελέσματα...!!!!
Κερδοφορία ναι, κερδοσκοπία οχι!
Στόχος κάλυψης της ανάγκης του καταναλωτή (που όλο αλλάζει) ναι, εκμετάλλευση του οχι!
Δες την αλήθεια της επιχείρησης σου εσύ, πριν την δει ο καταναλωτής σου.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου