Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΓΙΔΕΣ

Είναι πραγματικά ενδιαφέρουσες οι διάφορες προσφορές, που ξεπηδάνε σαν τα μανιτάρια κάθε μέρα όλο και περισσότερες, μέσα από τα όλο και αυξανόμενα sites προσφορών.Ο καταναλωτής μπορεί πραγματικά να επωφεληθεί από τις χαμηλές τιμές και πράγματι να βρεί πολλά προϊόντα και υηρεσίες, για να καλύψει τις ανάγκες του. Παράλληλα έχουν ιδιαίτερο όφελος για τις επιχειρήσεις αφού καταφέρνουν να αυξήσουν ή να δημιουργήσουν τζίρο, αλλά και να αποκτήσουν  νέους πελάτες, με χαμηλότερο κέρδος αλλά κέρδος, που χωρίς την χρήση αυτών των sites δεν θα υπήρχε.
Ειναι περιττό να αναφερθεί ,οτι κανείς χρειάζεται να κάνει έρευνα αγοράς, προτού αποφασίσει να αγοράσει κάποια από αυτές τις προσφορές αλλά και να επικοινωνήσει με την επιχείρηση για λεπτοπμέρειες που ίσως θα πρέπει να γνωρίζει. Ωστόσο σχεδόν όλα τα sites αυτού του είδους, προσφέρουν στους χρήστες όσο το δυνατόν περισσότερη πληροφόρηση και αντιμετωπίζουν τον χρήστη με αρκετή ειλικρίνεια.
Είναι χαρακτηριστικό αυτού η ζωντανή καταμέτρηση των προσφορών που έχουν πουληθεί αλλά και η δήλωση των διαθέσιμων προσφορών, ώστε όταν αγοράζει ο καταναλωτής την προφορά αυτή να ισχύει.
Από την άλλη όμως υπάρχουν και τα sites που απλά διαφημίζουν προσφορές ή χαμηλές τιμές προϊόντων, που κατά έναν μαγικό τρόπο όταν φτάσεις στο σημείο αγοράς, αυτή έχει εξαντληθεί..ωστόσο υπάρχει πάντα διαθέσιμο εναλλακτικά ,προϊόν εκτός προσφοράς σε πολύ υψηλότερη τιμή.
Μια τέτοια περιπέτεια έζησε ένας "επισκέπτης" του denikseres που μας εμπιστεύτηκε την ιστορία του ο οποίος αποφάσισε να αξιοποιήσει μια δελεαστική προσφορά για φωτογραφικό φακό. Εξαιτίας της απόστασης που έπρεπε να διανύσει ώστε να φτάσει από τα Βόρεια προάστια στο Περιστέρι, τηλεφώνησε πριν επισκεφθεί το κατάστημα, να επιβεβαιώσει την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Πράγματι τον ενημέρωσαν οτι υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν της προσφοράς. Παρ' όλα' αυτά δεν τον προειδοποίησαν οτι θα πρέπει να δεσμεύσει τηλεφωνικά ένα προϊόν γιατί....δείχνει να εξαντλείται. Και έτσι λοιπόν ο καταναλωτής ξεκίνησε για την ..Ιθάκη του. Και όπως θα έχετε ήδη φανταστεί, μέσα σε λίγες ώρες, ο συγκεκριμένου τύπου φωτογραφικός φακός είχε μόλις εξαντληθεί ,όταν επισκέφθηκε το κατάστημα!!! Αλλά υπήρχε κάποιος άλλος ...που φυσικά είχε και άλλη τιμή!
Είναι να απορεί κανείς γιατί οι καταστηματάρχες , έμποροι, επιχειρηματίες προτιμούν την δυσφήμιση από την διαφήμιση και το καλό word of mouth.
Το συγκεκριμένο κατάστημα επέλεξε να προσπαθήσει να κερδίσει € 100 παραπάνω, ενώ θα μπορούσε να αποκτήσει έναν ευχαριστημένο νέο πελάτη, ο οποίος θα έκανε και επαναληπτικές αγορές αλλά θα σύστηνε και το κατάστημα σε γνωστούς.
Ή προσφορά που πρέπει εξ' αρχής να κάνουν οι επιχειρήσεις τέτοιων πρακτικών στους καταναλωτές τους, είναι ειλικρίνειας. Αυτή πάντα...πουλάει σαν ζεστό ψωμί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου