Μείνε συντονισμένος στην πραγματικότητα, στις ανάγκες του καταναλωτή, αφουγκράσου τις αλλαγές! Οι προνοήση απαιτεί και δέκτη ενεργό. Κεραίες σε λειτουργία, διάθεση αέναη για αέναη αλλαγή και εξέλιξη.
Αφετηρία για όλα αυτά μια και μοναδική ερώτηση. "Είμαι αρκετά καλός?" Είμια αρκετός για τα παρόντα δεδομένα, καλύπτω τις σημερινές ανάγκες του πελάτη μου. Η απάντηση μου είναι η ίδια που θα έδινε και ο καταναλωτής μου? Προϋποθέτωντας βεβαίως οτι γνωρίζω τον καταναλωτή μου και τις ανάγκες του.
ΠΡΟΣΟΧΗ η ερώτηση είναι χρήσιμο να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, με τον ίδιο δηλαδή ρυθμό που αλλάζουν και οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και ειδικά του Έλληνα, στην παρούσα φάση.
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί οτι ως αποστολή μια επιχείρηση δεν έχει την κάλυψη των αναγκών του πελάτη, αλλά την δημιουργία μιας νέας ανάγκης. Ίσως, αν παρουσιάζει μια καινοτομία και με αυτήν μετατρέψει μια ενδόμυχη ανάγκη ή επιθυμία του καταναλωτή, σε ανάγκη για κάλυψη απο το νέο προίόν ή υπηρεσία.
Γνωρίζετε πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις (παντός κλάδου) που να ιδρύθηκαν με βάση την κάλυψη κάποιας συγκεκριμένης ανάγκης? Μάλλον θα δείτε οτι η παρόρμυση ή η λογική του "είδα φως και μπήκα" κρύβεται πίσω απο πολλές, νέες ή παλαιότερες επιχειρήσεις.... αν και πλέον στην Ελλάδα λίγες πραγματικά θα παλιώσουν.
Μπροστά στον πελάτη ο "Βασιλιάς είναι γυμνός" και ο καταναλωτής πλέον, διψάει για αλήθεια.
Την απόλυτη αλήθεια...τον σεβασμό της τιμής που κάνει σε μια επιχείρηση, από την στιγμή εκείνη που θα αποφασίσει να αναφερθεί σε αυτή.
Το όραμα αυτού του blog είναι σεβασμός του καταναλωτή.
Να που μια ανάγκη του καταναλωτή είναι γνωστή προς κάλυψη...
Καλή αντάμωση σε επιχειρηματίες και πελάτες!
Αφετηρία για όλα αυτά μια και μοναδική ερώτηση. "Είμαι αρκετά καλός?" Είμια αρκετός για τα παρόντα δεδομένα, καλύπτω τις σημερινές ανάγκες του πελάτη μου. Η απάντηση μου είναι η ίδια που θα έδινε και ο καταναλωτής μου? Προϋποθέτωντας βεβαίως οτι γνωρίζω τον καταναλωτή μου και τις ανάγκες του.
ΠΡΟΣΟΧΗ η ερώτηση είναι χρήσιμο να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, με τον ίδιο δηλαδή ρυθμό που αλλάζουν και οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και ειδικά του Έλληνα, στην παρούσα φάση.
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί οτι ως αποστολή μια επιχείρηση δεν έχει την κάλυψη των αναγκών του πελάτη, αλλά την δημιουργία μιας νέας ανάγκης. Ίσως, αν παρουσιάζει μια καινοτομία και με αυτήν μετατρέψει μια ενδόμυχη ανάγκη ή επιθυμία του καταναλωτή, σε ανάγκη για κάλυψη απο το νέο προίόν ή υπηρεσία.
Γνωρίζετε πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις (παντός κλάδου) που να ιδρύθηκαν με βάση την κάλυψη κάποιας συγκεκριμένης ανάγκης? Μάλλον θα δείτε οτι η παρόρμυση ή η λογική του "είδα φως και μπήκα" κρύβεται πίσω απο πολλές, νέες ή παλαιότερες επιχειρήσεις.... αν και πλέον στην Ελλάδα λίγες πραγματικά θα παλιώσουν.
Μπροστά στον πελάτη ο "Βασιλιάς είναι γυμνός" και ο καταναλωτής πλέον, διψάει για αλήθεια.
Την απόλυτη αλήθεια...τον σεβασμό της τιμής που κάνει σε μια επιχείρηση, από την στιγμή εκείνη που θα αποφασίσει να αναφερθεί σε αυτή.
Το όραμα αυτού του blog είναι σεβασμός του καταναλωτή.
Να που μια ανάγκη του καταναλωτή είναι γνωστή προς κάλυψη...
Καλή αντάμωση σε επιχειρηματίες και πελάτες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου