Είναι αυτό που προκαλείται στον καταναλωτή όταν πραγματικά ο καθένας από τους δύο, επιχείρησηση και καταναλωτής κάνει τη .."δουλειά" του. Και κυλάνε όλα ομαλά και με συνέπεια. Η επιχείρηση εκτελεί με ακρίβεια αυτά που υποσχέθηκε (ίσως και κάτι παραπάνω) και ο καταναλωτής ανταποκρίνεται με συνέπεια στις υποχρεώσεις του. Τόσο απλά και τόσο ξεκάθαρα.
Και είναι πολύ χαρμόσυνη η είδηση οτι όλα τα παραπάνω συνέβησαν με αγορά προϊόντων μέσω internet!
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Α
Το κατάστημα pistiriki.com έμοιαζε πολύ ενδιαφέρον. Διαφορετικά προϊόντα για παιδικά δωμάτια όλα συγκεντρωμένα στον υπολογιστή σου, την μόνη διαθέσιμη ώρα για shopping, βράδυ 10.00 και σε ελκυστικές τιμές. Η αγορά έγινε...με σκεπτικισμό ίσως.
Την επόμενη το πρωϊ χτύπησε το τηλ από τον υπεύθυνο - ιδιοκτήτη του e-shop προκειμένου να επιβεβαιώσει οτι η παραγγελία είναι σωστή και να συμβουλέψει τον καταναλωτή ΜΠΡΑΒΟ
Η παραγγελία φτάνει στην ώρα της, 4 -5 ημέρες μετά (όπως είχε υποσχεθεί το κατάστημα) και τα προϊόντα ήταν αυτά ακριβώς που έπρεπε.
Στην επαναληπτική παραγγελία όλα έγιναν με την προηγούμενη ακρίβεια και η συμβουλευτική επικοικωνία όπως άκριβώς την πρώτη φορά!!
ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ήταν αυτό που κυρίως κέρδισε το e-shop απο τον καταναλωτή του και δευτερευόντως τα χρήματα του!
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β
Στην μηχανή αναζήτησης για καμπίνες μπάνιου, φιγουράριζε πρώτη η εταιρεία cabinabagno.com. Μετά από την πολύ εξυπηρετική τηλεφωνική επικοινωνία με την Νίκη, (προσπάθεια ανεύρεσης κατάλληλου προϊόντος για τις ανάγκες, το budget και τις προτιμήσεις του πελάτη) και μετά από μια μικρή έρευνα αγοράς , η απόφαση ήταν η αγορά από την εταιρεία αυτή. Είχε το πλεονέκτημα της εξειδίκευσης στην κατηγορία αυτή των προϊόντων αλλά και την διάθεση να ικανοποιήσει τον πελάτη της. Και τελικά ήταν μια ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!
To προϊόν παραδόθηκε νωρίτερα από τον χρόνο που είχε υποσχεθεί η εταιρεία, το δίκτυο εξυπηρέτησης ήταν άψογο, σε χρόνους, σε επικοινωνία, σε αποτελεσματικότητα!
Εγιναν όλα για τον καταναλωτή χωρίς εκείνος να αφιερώσει παραπάνω χρόνο από όσο έπρεπε!
Kαι οι δύο παραπάνω εταιρείες κερδισαν χρήματα, ικανοποιημένους πελάτες και κυρίως.... word of mouth!
ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ
Και είναι πολύ χαρμόσυνη η είδηση οτι όλα τα παραπάνω συνέβησαν με αγορά προϊόντων μέσω internet!
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Α
Το κατάστημα pistiriki.com έμοιαζε πολύ ενδιαφέρον. Διαφορετικά προϊόντα για παιδικά δωμάτια όλα συγκεντρωμένα στον υπολογιστή σου, την μόνη διαθέσιμη ώρα για shopping, βράδυ 10.00 και σε ελκυστικές τιμές. Η αγορά έγινε...με σκεπτικισμό ίσως.
Την επόμενη το πρωϊ χτύπησε το τηλ από τον υπεύθυνο - ιδιοκτήτη του e-shop προκειμένου να επιβεβαιώσει οτι η παραγγελία είναι σωστή και να συμβουλέψει τον καταναλωτή ΜΠΡΑΒΟ
Η παραγγελία φτάνει στην ώρα της, 4 -5 ημέρες μετά (όπως είχε υποσχεθεί το κατάστημα) και τα προϊόντα ήταν αυτά ακριβώς που έπρεπε.
Στην επαναληπτική παραγγελία όλα έγιναν με την προηγούμενη ακρίβεια και η συμβουλευτική επικοικωνία όπως άκριβώς την πρώτη φορά!!
ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ήταν αυτό που κυρίως κέρδισε το e-shop απο τον καταναλωτή του και δευτερευόντως τα χρήματα του!
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β
Στην μηχανή αναζήτησης για καμπίνες μπάνιου, φιγουράριζε πρώτη η εταιρεία cabinabagno.com. Μετά από την πολύ εξυπηρετική τηλεφωνική επικοινωνία με την Νίκη, (προσπάθεια ανεύρεσης κατάλληλου προϊόντος για τις ανάγκες, το budget και τις προτιμήσεις του πελάτη) και μετά από μια μικρή έρευνα αγοράς , η απόφαση ήταν η αγορά από την εταιρεία αυτή. Είχε το πλεονέκτημα της εξειδίκευσης στην κατηγορία αυτή των προϊόντων αλλά και την διάθεση να ικανοποιήσει τον πελάτη της. Και τελικά ήταν μια ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!
To προϊόν παραδόθηκε νωρίτερα από τον χρόνο που είχε υποσχεθεί η εταιρεία, το δίκτυο εξυπηρέτησης ήταν άψογο, σε χρόνους, σε επικοινωνία, σε αποτελεσματικότητα!
Εγιναν όλα για τον καταναλωτή χωρίς εκείνος να αφιερώσει παραπάνω χρόνο από όσο έπρεπε!
Kαι οι δύο παραπάνω εταιρείες κερδισαν χρήματα, ικανοποιημένους πελάτες και κυρίως.... word of mouth!
ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ
roberto είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εταιρεία Roberto Tiranti σας ευχαριστεί πολύ για τα καλά σας λόγια. Είχαμε πάντα την λογική ότι ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη μας διαφήμιση και να που σήμερα μας το επιβεβαιώνεται εσείς. Ευχαριστούμε και πάλι, μας δίνεται δύναμη να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε.
15 Απριλίου 2011 12:10 π.μ.